سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهراتی در لندن برای محکومیت اقدامات سعودی در حمایت از داعش برگزار شد

شماری از مردم در لندن در محکومیت اقدامات سعودی برای حمایت از داعش ، تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی، عربستان سعودی به حمایت و مسلح کردن گروه‌های تکفیری و تروریستی همانند گروه موسوم به (داعش) ادامه می‌دهد. این اقدامات عربستان سعودی سبب خشم گسترده شده است. 

روز گذشته صدها انگلیسی در شهر لندن، پایتخت این کشور تظاهرات کردند تا خشم شدید خود را به این اقدامات عربستان سعودی ابراز کنند. این تظاهرات درمقابل سفارت عربستان سعودی در لندن برپا شد. شرکت کنندگان در این تظاهرات، خواستار توقف حمایت عربستان سعودی از این گروه ها شدند. 

با آن که مقامات عربستان سعودی می‌گویند در حمایت از گروه هایی همانند داعش هیچ نقشی ندارند، شرکت کنندگان در تظاهرات دیروز لندن می گفتند حمایت عربستان سعودی از ایدئولوژی تکفیری، علت اصلی شکل گیری چنین گروه هایی است.

شماری از شرکت کنندگان در تظاهرات دیروز لندن از دولت انگلیس خواستند از نفوذ و قدرت خودش برای اعمال فشار بر عربستان سعودی استفاده کند تا ریاض از حمایت مالی و پشتیبانی از افراطیون تکفیری دست بکشد.

شرکت‌کنندگان در تظاهرات دیروز لندن نیز می‌گفتند با پیشروی گروه داعش به سمت مرزهای عربستان سعودی، حکومت سعودی باید در سیاست هایش در حمایت از این گروه تجدیدنظر کند زیرا درغیراینصورت خودش نیز در حلقه تروریستی داعش گیر خواهد افتاد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.