سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو مدعی شد:

هرگونه توافق غرب با ایران باید مشابه توافق با سوریه باشد/ از استقلال کردستان حمایت می‌کنیم

خبرگزاری‌ها گزارش دادند نتانیاهو در آستانه ضرب الاجل 20 ژوئیه جنگ روانی رسانه‌ای را علیه ایران آغاز کرد و با رسانه‌های مختلفی به مصاحبه پرداخت و در عین حال در یکی از مصاحبه‌هاب خود از استقلال کردستان حمایت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه در حالی که تنها سه هفته به ضرب الاجل ایران و قدرت های جهان برای دستیابی به یک موافقتنامه جامع درباره فعالیت های هسته ای باقی مانده، حمله ای رسانه ای را آغاز کرد و در مصاحبه خبرنگارانی از شش قدرت جهان یعنی آمریکا ، روسیه ، فرانسه ، چین ، انگلیس و المان که در مذاکرات با ایران دخیل هستند بار دیگر بر درخواست دیرینه اسرائیل درخصوص اینکه غنی سازی اورانیوم دیگر فناوری ها باید از ایران گرفته شود تاکید کرد و مدعی شد در غیر اینصورت تهران قادر خواهد بود به سلاح هسته ای دست یابد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رزیم صهیونیستی امروز در سخنانی گفت توافق غرب با ایران درباره پرونده هسته ای این کشور باید به توافق سوریه شبیه باشد.

وی مدعی شد:هرگونه توافق غرب با ایران باید مشابه توافق با سوریه باشد که منجر به خنثی شدن توان این کشور و خارج کردن آن شد.

نتانیاهو روز یکشنبه از مذاکره کنندگان بین المللی خواست تا تسلیم تهران نشوند.

وی در ادامه ضمن تکرار کردن ادعاهای همیشگی خود علیه برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، مدعی شدف دست پیدا کردن ایران به برنامه هسته ای برای انگلیس، اروپا، آمریکا، روسیه،چین، کشورهای عربی، جهان بد خواهد بود و این موضوع برای اسراییل به مراتب بسیار بدتر خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو در عین حال حمایت خود از استقلال کردها در عراق اعلام کرد.

نتانیاهو در سخنانی در مرکز تحقیقاتی "آی ان اس اس INSS" وابسته به دانشگاه تل آویو ادعا کرد: ما باید از آرمان کردها برای استقلال حمایت کنیم. کردها افرادی جنگجو هستند که تعهد سیاسی و میانه روی سیاسی خود را به اثبات رسانده اند و شایسته استقلال سیاسی هستند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۹ تير ۱۳۹۳
خدا به حق آبروی امام زمان (عج)ریشه تون رو از رو زمین بکنه انشالله
سجاد
۰۵:۵۳ ۰۹ تير ۱۳۹۳
بشین بینیم بابا....
علی
۰۰:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۳
زیاد حرف زدی ها برو شیرتو بخور بخواب فردا مدرسه داری ها عه برو