سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: کی روش بهترین گزینه خارجی برای تیم ملی است

کارشناس فوتبال گفت: با وجود خصوصیات خوب و بد کی روش، این مربی بهترین گزینه برای مربیگری تیم ملی است.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کارنامه آقای کی روش طی این چند سال این مربی یک سری خصوصیات خوب و یک سری خصوصیات بد داشته. یکی از خصوصیات بسیار خوب کی روش این بود که بازیکن سالاری را ریشه‌کن کرد و اجازه نداد بازیکن برای تیمش تعیین تکلیف کند. از دیگر خصوصیات خوب این مربی این است که بازیکن شناس خوبی است و از بازیکنان جوان استفاده می‌کند؛ مثلا آوردن دژاگه و قوچان‌نژاد به ترکیب اصلی تیم ملی کار بسیار پسندیده‌ای بود و غیره ...

وی درباره خصوصیات بد این مربی گفت: یکی از مشکلات این مربی اصرار داشتن بر برداشتن جام حذفی و همچنین برداشتن بسیاری از اردوهای تیم‌ها و خلاصه یک سری دخالت‌های بیش از حد می‌باشد و دیگر احترام نگذاشتن به مربیان داخلی‌مان است.

کاظم محمودی کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: اگر چه کی روش در سطح بالاتری نسبت به مربیان داخلی قرار دارد اما این موضوع دلیل بر این نیست که اینقدر مغرور باشد در صورتیکه انتظار می‌رود مربیان داخلی در کنار این مربی حضور داشته و از تجربیات ایشان استفاده کند.

وی در پایان گفت: در کل کی روش کارنامه خوبی داشته و به نظر من اگر می‌خواهیم مربی خارجی داشته باشیم، کی روش بهترین گزینه است و فکر می‌کنم نظر کادر فنی هم همین باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.