سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت در اتحادیه اروپا برای آینده اقتصادی انگلیس حیاتی است

رئیس بزرگ‌ترین گروه اقتصادی انگلیس، عضویت در اتحادیه اروپا را برای آینده اقتصادی این کشور حیاتی دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله ایندیپندنت، جان کریدلند، رئیس شرکت CBI،  بزرگ‌ترین گروه اقتصادی انگلیس، عضویت در اتحادیه اروپا را برای آینده اقتصادی این کشور حیاتی دانست.


کریدلند طی گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد، "عضویت در اتحادیه اروپا بسیاری از مشاغل را در انگلیس پشتیبانی می‌کند، موجب رشد اقتصادی می‌شود و حضور ما را در صحنه‌های بین المللی بیشتر می‌کند. اتحادیه اروپا بزرگ‌ترین بازار برای صادرات انگلیس است، بنابر این در آینده اقتصادی ما نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند."


کرینلند در ادامه سخنان خود با اشاره به اظهارات دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس، افزود، "مسئولینی که گمان می‌کنند بدون اتحادیه اروپا اقتصاد می‌تواند دوام داشته‌ باشد، کاملا در اشتباه هستند. ایده خروج از این اتحادیه کاملا خطا است و با تاثیرگذاری منفی بر انگلیس، هیچ مشکلی را نیز حل نمی‌کند."


این در حالی است که اد میلیبند، رهبر حزب کارگر انگلیس، کامرون را یک "تهدید واقعی و جدی" برای اقتصاد این کشور خوانده است، "در صورت خروج از اتحادیه اروپا، نخستین اتفاقی که رخ خواهد داد، از بین رفتن بیش از 3 میلیون شغل و هزاران فعالیت تجاری در کشور است."





انتهای پیام/
برچسب ها: انگلیس ، اتحادیه ، اروپا ، حیاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.