سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مک لارن در جستوجوی رانندگان برتر

مک‌لارن که در سال‌های اخیر یک تیم بدون ستاره بوده، برای سال آینده به دنبال جذب ،فرناندو آلونسو لوئیس همیلتون و سباستین فتل است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هرقدر که باتن جای خود را فصل آینده در مک‌لارن محکم می‌داند، اما این‌طور که مشخص است، حضور او در این تیم در فصل آینده آنقدرها هم قطعی نیست.

باتن که از سال ۲۰۱۰ همراه با مک‌لارن در رقابت‌ها حضور دارد، هفته آینده در کشورش بریتانیا برای این تیم رقابت می‌کند و این در حالی است که هنوز برای سال آینده قراردادی با مک‌لارن امضاء نکرده است.

مک‌لارن سال آینده دوران تازه‌ای را با هوندا آغاز می‌کند و همگان می‌دانند که این روزها به دنبال جذب دوباره فرناندو آلونسو به تیم است. اینکه آلونسو از فراری خسته شده و دوست دارد در یک تیم خوب و قابل اطمینان رقابت کند را همه می‌دانند. به غیر از این، بسیاری بر این باورند مشکلاتی که آلونسو در ۲۰۰۷ با مک‌لارن داشت، باعث نمی‌شود این راننده اسپانیایی باری دیگر در تیم حضور نداشته باشد. او که در گرندپری اتریش توانسته بود رده پنجم را کسب کند، گفته بود به جای مورد احترام بودن دوست دارد بیشتر به عنوان قهرمانی جهان برسد.

علاوه‌بر این، دیروز شایعه‌ای منتشر شد که مک‌لارن قرار است برای سال آینده لوئیس همیلتون را دوباره به تیم دعوت کند.

بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند مک‌لارن در هفته اخیر پیشنهاداتی به سباستین فتل راننده قهرمان چهار سال گذشته تیم ردبول داشته است.

اگر یکی از این اسامی وارد مک‌لارن شوند، آن وقت رفتن باتن از تیم صد درصد خواهد بود. به غیر از این، ماندن کوین مگنوسن در این تیم هم صد درصدی نیست.

رون دنیس بعد از گرندپری اتریش بدون ذکر نام راننده‌ای، عنوان کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن کادر رانندگان تیم را مشخص و اعلام می‌کند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.