سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ تشریح برنامه های حرم مطهر در ماه مبارک رمضان؛

سفره کریمه اهل بیت(س) روزانه از 3000 روزه دار پذیرایی می کند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از اطعام روزانه 3000 روزه دار در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: همچنین جُنگ شب‌های آسمانی ویژه خانواده‌ها در صحن جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برنامه های دیگر این آستان مقدس در ماه رمضان از مسابقه طرح ثقلین با مشارکت آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: علاقمندان برای دریافت کتابچه این مسابقه می‌توانند به اداره امور تبلیغی خواهران در شبستان نجمه خاتون و به اداره خدمات فرهنگی در صحن صاحب الزمان مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری طرح ملی انس با ثقلین در ماه مبارک رمضان ادامه داد: در کتابچه راهنمای این طرح ختم قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برنامه ریزی شده به طوری که طی 110 روز ختم قرآن به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به فعالیت موزه آستان مقدس در ماه رمضان تصریح کرد: موزه آستان مقدس همه روزه در ایام ماه رمضان از ساعت 9 تا 13 آماده بازدید است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم یادآور شد: در حین ترتیل خوانی عمومی قرآن کریم مسابقه‌ای از آنچه که در نکات تفسیری حجت الاسلام حاج ابوالقاسمی آمده در سیمای جمهوری زیرنویس می‌شود و علاقمندان می‌توانند پاسخ صحیح را پیامک دهند و به قید قرعه نیز جوایزی اهدا می‌شود.
 
پایان خبر/س
برچسب ها: قم ، برنامه ، حرم ، مطهر ، ماه ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.