سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت "علی حاتمی" به پرده سینما

سخنگوی شورای نمایش گفت: فیلم‌های قدیمی در صورت ارائه طرح به شورا در ماه رمضان به نمایش در خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران،در ماه مبارک رمضان معمولا سینماهای ایران به حالت نیمه تعطیل درمی‌آیند، البته امسال قرار بود مسابقات جام جهانی فوتبال در سینماهای تهران پخش شود که اگر این اتفاق می‌افتاد رونق به گیشه‌ها برمی‌گشت و سینما داران ضرر مالی نمی‌دادند اما این اقدام با مخالفت جدی اهالی سینما منتفی شد و حالا ما دست به دامن سینما تک شده‌ایم.

همین امروز اگر به فرانسه یا آمریکا بروید قادر خواهید بود فیلم‌های جان فورد، چاپلین و ... را در حال اکران روی پرده‌های سینماها ببینید که به این رویکرد "سینما تک" می‌گویند.

به دنبال پیشنهاد نمایش فیلم‌های قدیمی کارگردانانی مانند علی حاتمی، ناصر تقوایی، رخشان بنی‌اعتماد برای طرح "ویژه ماه مبارک رمضان" از طرف موسسه تصویر شهر و پردیس‌های وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفتگویی با غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی سینما کردیم .

وی در این گفتگو به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: این پیشنهاد باید به شورای صنفی برود و پس از طرح موضوع در شورا در مورد آن تصمیم گیری شود.

فرجی افزود: هنوز این پیشنهاد به شورای صنفی اعلام نشده است، اما قاعدتا فیلمی که پروانه نمایش داشته و مورد موافقت شورا قرار بگیرد، مشکلی برای نمایش نخواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، سینما تک ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.