سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

پرديس فناوري منطقه غرب وزارت دفاع با محوريت استان همدان دائر مي شود

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان از دائر شدن پرديس فناوري منطقه غرب وزارت دفاع با محوريت استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان، رضا قياسي در نشست روساي دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي استان با معاون وزير دفاع و جمعي از مديران اين وزارتخانه، گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده وزارت دفاع با افزايش يک پرديس به 8 پرديس فناوري اين وزارتخانه، همدان را به عنوان مرکز پرديس غرب کشور انتخاب کرد.
وي افزود: اين تفاهم نامه هم فرصت  و هم مسئوليت است و استان و وزارت دفاع به تمام مفاد آن متعهد هستند و اميدورايم از اين فرصت دو طرف بهره مند شوند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان، اضافه کرد: نقش هماهنگي و حمايت کلان از اين حرکت ارزشمند بر عهده استانداري و وزارت دفاع است و اميدواريم مطلعي براي گسترش همکاري ها باشد.
قياسي تصريح کرد: يکي از محورهاي توسعه استان آموزش عالي است و لازم است اين مراکز، از فرصت تفاهمنامه، نهايت استفاده را داشته باشند.
وي خاطرنشان کرد: فناوري، صنعت و دانش موجود بايد تبديل به ثروت شود و در صنايع دفاع بتوانيم از اين ظرفيت نهايت استفاده را برده و سهم استان را در اين صنايع ارتقا دهيم./س
برچسب ها: پردیس ، فناوری ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.