سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان//

اتصالات PVC با نام «پارسانا پولیکا» غیر استاندارد اعلام شد

روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت : محصولات اتصالات پی وی سی با نام تجاری «پارسانا پولیکا» فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد و با کیفیتی پایین تر از حد استاندارد می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان بازرسان این اداره کل در بازرسی های خود از سطح بازار مصرف و مراکز عرضه، محصولات پی وی سی شامل اتصالات مختلف با نام «پارسانا پولیکا» را مشاهده نمودند که پس از بررسی های بعمل آمده مشخص شد این محصولات، فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد و با کیفیتی پایین تر از حد استاندارد می باشد و مطابق قوانین، تولید و توزیع و عرضه آن خلاف مقررات و جرم محسوب میگردد.

بر اساس این گزارش، بازرسان اداره کل استاندارد استان اصفهان پس از تحقیقات لازم و ردیابی کارگاه مربوطه، با هماهنگی و همراهی مامورین انتظامی و دردست داشتن دستور مقام قضایی به محل تولید محصولات مذکور در شهرک صنعتی سگزی مراجعه علاوه بر پلمپ خطوط تولید، حجم انبوهی از مواد ضایعاتی و نیز محصولات تولید شده ای که آماده عرضه و پخش در بازار مصرف بود را در محل توقیف نمودند.

شایان ذکر است چندی پیش یک انبار بزرگ و محل تمرکز عمده محصولات فوق الذکر در منطقه صنعتی دولت آباد شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت معدن تجارت استان و اداره اماکن دولت آباد محصولات غیر استاندارد مکشوفه توقیف و تعطیل شد که پس از نمونه برداری و انجام آزمایشات تخصصی لازم تماماً غیر استاندارد تشخیص داده شد.

گفتنی است پرونده تخلفات واحد تولیدی مذکور در سازمان تعزیرات حکومتی استان و سایر مراجع قضایی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، کالای ، غیر ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.