سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار مراسم جشن رمضان از امشب در سوهانک/برپایی 200 غرفه محصولات تولیدی در جشن رمضان

مراسم جشن رمضان با برپایی 200 غرفه در مجتمع فرهنگی - اداری ولایت این نهاد واقع در منطقه سوهانک تهران برگزار میشود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ عباس دارائی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:جشن رمضان امسال همچون سنوات گذشته با هدف ترویج  عمیق تر و گسترده تر فرهنگ و سنت حسنه اسلامی،دستگیری از نیازمندان و ارائه توانمندیهای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) و آشنایی مردم و مسئولان با فعالیتهای این نهاد در ماه مبارک رمضان با همکاری شبکه 5 سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و دیگر رسانه های گروهی در مجتمع  فرهنگی اداری ولایت دفتر مرکزی این نهاد واقع در منطقه سوهانک تهران  از ابتدا تا پایان  ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

*عرضه محصولات تولیدی مددجویان  در 200غرفه

رئیس ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی جشن رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره) از برپایی 200 غرفه در بازارچه خیریه جشن رمضان خبر داد و یادآورشد:از این تعداد 120 غرفه به تولیدات مددجویان تحت پوشش این نهاد و مابقی نیز به حوزه مشارکتهای مردمی و طرح اکرام، حمایت و سلامت خانواده، آموزش ،حوزه فرهنگی از جمله فعالیتها،برنامه ها و مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان،مشاوره خانواده و پاسخ به شبهات دینی، حوزه حقوقی جهت مشاوره حقوقی و ستادهای تخصصی و امور خیریه اختصاص دارد.

دارائی از برگزاری محفل انس ایتام با حامیان خود از سراسر کشور و پذیرایی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در زمان برگزاری جشن رمضان خبر داد و افزود: نشست صمیمانه حامیان با ایتام تحت حمایت در محل جشن رمضان صورت می گیرد که این اقدام در سالهای گذشته در جهت حل مشکلات ایتام با بهره مندی از نظرات و پیشنهادات حامیان موثر واقع شده است.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره)  تصریح کرد: در حوزه مشارکتهای مردمی با ایجاد فضای مناسب برای خیران و خیریه هایی که در مناطق محروم تعهداتی را  در زمینه های مختلف پذیرفته اند،فضایی فراهم شده است تا در آن فضا برنامه های خیریه را  اعلام و اطلاعات مشارکت مردم و خیران را برای برنامه خاص کمیته امداد امام(ره) جمع آوری کنند.

* حامی یابی در جشن رمضان

وی با اشاره به غرفه های طرح اکرام ایتام،یادآور شد: مراجعه کنندگان به جشن رمضان می توانند نسبت به شناسایی و انتخاب ایتام از سراسر کشور بر اساس تمایل خودشان اقدام کنند.

دارائی همچنین  به پخش برنامه زنده جشن ملی رمضان از شبکه 5 سیما از ساعت 21:30 تا 23 اشاره کرد و یادآور شد: این بخش با حضور مسئولان کمیته امداد امام(ره) به منظور تبیین فعالیتهای این نهاد، حضور نخبگان علمی، قرآنی و ورزشی و کارآفرینان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) در جهت تبیین توانمندیها و موفقیتشان و همچنین نیکوکاران و سایر مسئولان لشگری و کشوری و هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم جشن رمضان در استانهای دیگر همزمان با این مراسم معنوی خبر داد و گفت: این برنامه ها از شبکه های استانی پخش خواهد شد.

رئیس ستاد تبلیغات و اطلاع رسانی جشن رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان از مردم شریف و متدین تهران بزرگ دعوت کرد تا ضمن حضور در این مراسم و خرید از محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاد از برنامه های متنوع شبکه که به صورت زنده پخش خواهد شده،بهره مند شوند.

گفتنی است اولین مراسم جشن رمضان در سال 1377 در کانون شهید مفتح تهران و پس از آن این جشن در سالنهای هفت چنار،دشت بهشت،سالن افراسیابی و تالار بزرگ وزارت کشور برگزارشد و ازسال 89 به بعد به علت استقبال پرشور مردم از این جشن ملی و معنوی، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی با میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

امسال نیز این جشن برای سومین سال متوالی در مجتمع  فرهنگی - اداری ولایت دفتر مرکزی این نهاد واقع در منطقه سوهانک برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، رمضان ، غرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۴ تير ۱۳۹۴
باسلام خدمت اقای احمد زاده ...من مشکل شدیدی دارم که فقط شما میتوانید کمک کنید در این ماه عزیز..دوست داشتم در برنامتون حظور داشته باشم که شاید گره از مشکلات ماهم به دستان شما و خیرین عزیز باز شود.
مهران
۲۲:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
با سلام
آقای احمدزاده در برنامه جشن رمضان با خانمی مصاحبه کردند که 7 میلیارد بدهی داشت.می خواستم بگویم اگر هر ایرانی 100 تومان کمک کند بدهی این شخص داده می شود اگر میشه نظر منو به آقای احمدزاده بگین،تا کار را در یک برنامه تلویزیونی انجام بدن کنند.
با تشکر
رزمی
۰۸:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
شماره تماس های برنامه جشن رمضان را اعلام کنید. با تشکر.
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
با سلام واحترام
23902165/23902166 روابط عمومی کمیته امداد
حسن
۰۷:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
ادرس ان دو خانواده که شب 24 ماه مبارک رمضان در تلویزیون نشان دادین که میخ صاف می کردن
ناشناس
۰۵:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
سلام من چند تا تابلوی نقاشی دارم میخواستم اگر میشه بدم جشن رمضان اما نمیدونم قبول میکنن یا نه میشه لطف کنید راهنمای کنید
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۳
با سلام و احترام با شماره روابط عمومی کمیته امداد 23902165-6 تماس بگیرید.
مهسا
۰۰:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
نمی شهفیلم شیرین رو دانلود کرد
بینالود
۲۳:۳۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
باسلام
میخواستم از شما بزرگواران خواهش کنم ایمیل یا شماره تماس برنامه جشن رمضان رو حتما حتما برام ایمیل کنید .. بانشکر
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۵ تير ۱۳۹۳
با سلام
ایمیل برنامه جشن رمضان سوهانک چیه؟
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۳
با عرض سلام و ادب وخسته نباشید ،من خواهش میکنم گزارش دختر شیرین که در برنامه جشن رمضان 16 تیر پخش شد رو واسم ایمیل کنید.میخوام عبرت بدم به دیگران