سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افراد همواره بايد در اصلاح خود بکوشند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : افرادی که مسوولیتی دارند بیشتر در معرض خطر و آسیب ها قرار دارند از این رو باید همواره در اصلاح خود بکوشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در جلسه شورای اداری خراسان رضوی در مشهد افزود: توجه به اصلاح خود زمینه اصلاح جامعه را فراهم می کند و تا اصلاح نشویم چهره مصلحی در جامعه نخواهیم داشت .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سطح مراقبتی و اصلاح نفس در فضای مدیریتی باید ارتقا یابد و از همه اصلاحات مهم‌تر است به عنوان مثال اگر در نهاد قانون گذاری سطحی از این مراقبه و اصلاح را داشته باشیم شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.
حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد به شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: همه برکات امروز جامعه ما در سایه شخصیتی مانند امام خمینی (ره)بوده است که عمر خود را برای اصلاح نفس پاک خویش صرف کردند ، مقام معظم رهبری هم همواره بر مراقبت فرد از رفتار و فکر خود تأکید بسیار دارند زیرا این امر عالم اسلام را اصلاح و در نتیجه دنیا را اصلاح می‌کند.
او افزود : آ یت‌الله بهجت در دورانی که در نجف زندگی می‌کردند با جمع‌ کردن 19نفر از بزرگان این شهر به این نکته اشاره کردند که اگر ما خود را اصلاح کنیم نجف نیز اصلاح خواهد شد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای اصلاح نفس است و باید در این ماه برای اصلاح نفس تمرین کرد و از برکات آن بهره لازم را گرفت

 

برچسب ها: اصلاح ، خطر ، آسیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.