سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

دشمن شناسي در حركت سياسي ملت ها نقش محوري و تعيين كننده دارد

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: دشمن شناسي در حركت سياسي ملت ها نقش محوري و تعيين كننده دارد


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان شمالي حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد حسن ابوترابي فرد در آئين گراميداشت شهداي هفتم تير در مسجد انقلاب شهرستان بجنورد اظهار داشت: بيشتر كشورهاي اسلامي به خاطر نشناختن دشمن در حوزه هاي سياسي ، اجتماعي و فرهنگي مورد تهاجم قرار گرفته اند .

نماينده مردم تهران ، شهرري و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آسيب هاي ماهواره و تلاش دشمنان براي تهاجم و رخنه فرهنگي از اين مسير گفت: بي شك ماهواره داراي آسيب هايي در حوزه فرهنگي بوده و اخلاق را نشانه گرفته تا از طريق اين راهبرد از قدرت نظام اسلامي بكاهد .

وي با ضروري خواندن توجه به اخلاق در جامعه گفت: تعالي انسان ها در گرو توجه به اخلاق و ارزش ها است از اين رو بايستي در اين خط حركت شود .

حجت الاسلام ابوترابي فرد افزود: راهبردهاي مقام معظم رهبري نقش مهمي در آگاهي دادن به مردم و شناساندن دشمنان اسلام داشته است .

وي افزود: دشمنان با ايجاد تفرقه ميان مسلمين به فكر آسيب زدن و از بين بردن وحدت و يكپارچگي امت ها هستند .

وي با بيان اينكه نمي توان در برابر دشمن به پيروزي رسيد تأكيد كرد: اين پيروزي به جزء در سايه اقتدار دفاعي ، امنيتي ، سياسي ، علمي و فرهنگي امكان پذير نيست .

وي حفظ وحدت و يكپارچگي ملي براي رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي را مهم خواند و افزود : سرمايه بزرگ وحدت ملي در سايه نظام اسلامي نصيب كشور شده است را نبايستي كوچك پنداريم/ش/ن .


برچسب ها: دشمن شناسی ، حرکت ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.