سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايلام/

رضایت مردم‌، ره‌آورد طرح تحول نظامت سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام رضایت مردم را ره‌آورد طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، دکتر «علی دل‌پیشه» در جریان بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان آیت‌الله طالقانی، اظهار کرد: حضور مسوولان ارشد استان در کنار کادر درمانی موجب دلگرمی پرسنل دانشگاه و بیمارستان‌ها خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت ماه در استان همزمان با سراسر کشور آغاز و رضایت مردم را کسب کرده و میزان دریافتی از بیمار به 10 درصد رسیده است، ادامه داد: بیمارستان طالقانی در بخش‌های اعصاب و روان مردان و زنان، سوختگی تا 30درصد، ترک اعتیاد و شیمی درمانی بیماران خون و سرطانی و اورژانس فعال است و بخش جراحی پلاستیک بیمارستان در ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

دل‌پیشه ادامه داد: بخش شیمی درمانی با 14 تخت در ابتدای سال 93 و همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت به بهره‌برداری رسید و هم اکنون بستری بیماران رایگان بوده و بیماران تنها 10 درصد هزینه‌های دارویی را به داروخانه بیمارستان که همزمان با طرح تحول نظام سلامت از بیمارستان شهید مصطفی خمینی به بیمارستان آیت‌الله طالقانی منتقل شده است را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه تعداد تخت‌های بیمارستان بخش اعصاب و روان از 26 تخت به 45 تخت افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: مشکل عمده‌ی بیمارستان طالقانی کمبود تجهیزات، عدم وجود شرکت‌های دارویی در استان و قدیمی بودن زیرساخت‌های بیمارستانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: به زودی با اعتبار دولتی مرکز ام آر آی و سی تی اسکن این مرکز درمانی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: ایلام ، سلامت ، طرح تحول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.