سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

بهره گیری جامع رسانه ای از ظرفیتها و توانمندی های استان چهارمحال و بختیاری

مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، بر بهره گیری جامع رسانه ای از ظرفیتها و توانمندی های استان در شبکه های ملی و استانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در نشست مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان، نسبت به بهره گیری جامع رسانه ای از ظرفیتها و توانمندی های استان در شبکه های ملی و استانی هم اندیشی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این نشست با ارائه گزارش از عملکرد حوزه های مختلف کاری رسانه استانی به پوشش 55 درصدی دیجیتال در استان اشاره و تصریح کرد: تا دو سال آینده با اعتبار 70 میلیارد ریالی این پوشش به 95 درصد می رسد که البته باید 30 میلیارد ریال سهم استانی تأمین شود.

حجت اله رحیم زاده گفت: در صورت تأمین اعتبار استانی شهرهای هفشجان، سامان، بن، جونقان، چلگرد، دشتک و مناطق خانمیرزا، ابواسحاق و دشت زرین تا دو ماه دیگر و مردم سردشت، فلارد، منج، سرخون و چمن گلی هم تا پایان آذر از پوشش سامانه پخش دیجیتال بهره مند می شوند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی هم با تشکر از اقدامات صدا و سیمای استان در کسب رضایت و پیگیری خواسته های مردم، تعامل و همکاری اعضای مجمع نمایندگان استان با رسانه ملی را زمینه ساز پیشرفت و توسعه استان دانست و گفت: صدا و سیما به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان استان، مشکلات مردم را به نحو مطلوب انعکاس دهد تا بتوان در سطح کلان و حصول نتیجه آنها را پیگیری کرد. 

مدیران صدا و سیما و اعضای مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در این نشست، زمینه های همکاری و تعامل دوسویه بیشتر را بررسی کردند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.