سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"و خدا گفت سلام" ویژه افطار از "رادیو سلامت" پخش می‌شود

"و خدا گفت سلام" عنوان ویژه برنامه زنده لحظات ملکوتی قبل از افطار شبکه رادیویی سلامت است که در ماه رمضان هر روز ساعت 19:45 از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت؛ موسی نظری تهیه کننده ویژه برنامه «و خدا گفت سلام» در توضیح ساختار این برنامه گفت: این برنامه به صورت زنده کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم رادیو سلامت است که قبل از لحظات معنوی افطار، به مدت 120 دقیقه در ماه مبارک رمضان با ساختار و ترکیبی جدید به نویسندگی شرمینه جمشیدی از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

نظری در ادامه افزود: اجرای این برنامه را معصومه نوازنی بر عهده دارد و دعوت از قاریان بین المللی قرآن کریم و پزشکان مطرح کشور، مستند افطار با خانواده شهدا، خاطرات خادمان امام رضا(ع) در زمان افطار، رمضان در کشورهای مختلف، احکام روزه، روزشمار ماه رمضان، پخش اذان و تفسیر دعای روز ماه ضیافت الهی و داستان افطار از جمله بخش های این برنامه است.

گفتنی است: نخستین ویژه برنامه «و خدا گفت سلام» با حضور موسوی بلده، قاری و حافظ بین المللی قرآن کریم و پزشک با بررسی ارتباط علم پزشکی و قرآن مجید از ساعت 19:30 الی 21:30 روز دوشنبه 9 تیر از رادیو سلامت پخش می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.