سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اولین روز ماه رمضان

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی 12 بار غزه را بمباران کردند/ پاسخ مقاومت با شلیک موشک به یک کارخانه در فلسطین اشغالی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در اولین روز از ماه مبارک رمضان، 12 بار غزه را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، جنگنده های رژیم صهیونیستی در این حملات که به صورت مستمر از چند روز قبل ادامه داشته است، مناطق مختلفی از غزه را هدف قرار دادند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد که در این حملات 3 نفر از جمله یک کودک مجروح شدند.

منابع رسانه ای همچنین از وقوع انفجاری مهیب در شهر رفح، به دنبال حملات هواپیماهای رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گفته منابع فلسطینی در نوار غزه بر اثر حملات هوایی روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب نوار غزه دستکم دو  غیرنظامی فلسطینی  زخمی شدند.

هواپیماهای ارتش اسراییل روز گذشته بخش هایی از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را  در پی حملات موشکی به فلسطین اشغالی ، هدف قرار دادند که بر اثر این حملات دو فلسطینی زخمی شدند.

در عین حال، در نتیجه اصابت دست کم دو فروند راکت از نوار غزه به جنوب فلسطین اشغالی نیز یک کارخانه آتش گرفت.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد در نتیجه اصابت دست کم دو فروند راکتی که از نوار غزه به جنوب فلسطین اشغالی شلیک شده بود، بخشی از یک کارخانه در منطقه ای صنعتی در سدیروت دچار حریق شد. پلیس این رژیم هم اعلام کرد در این حادثه سه اسرائیلی مجروح شده‌اند. پس از این حادثه ماموران آتش نشانی در صحنه حاضر شدند و آتش را خاموش کردند. شماری از نیروهای ارتش نیز در محل حضور یافتند. جمعه در حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه دو فلسطینی کشته شدند. این حملات در حالیست که جستجوی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی برای پیدا کردن سه نوجوان صهیونیست که مدتی است ناپدید شده اند،  ادامه دارد و در نتیجه آن شماری از فلسطینیان در کرانه باختری کشته و عده زیادی هم زخمی شده اند.

رژیم صهیونیستی همچنین صدها نفر را هم بازداشت کرده است. مقامات رژیم صهیونیستی مدعی هستند این سه نوجوان را حماس ربوده است. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.