سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سینمایی "خارج از دید" دوشنبه از شبکه چهار

روز دوشنبه سینمایی "خارج از دید" که فیلمی جنایی است روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ روز دوشنبه سینمایی "خارج از دید" که فیلمی جنایی است روی آنتن می‌رود.

این فیلم را استیون سودربرگ براساس رمانی به همین نام کارگردانی کرد تا در مقابل دوربین او  هنرمندان مطرح سینمای هالیوود همچون: جنیفر لوپز در نقش کارن سیسکو و جورج کلونی در نقش جک فولی، نقش آفرینی نمایند.
 
گفتنی است خارج از دید سرآغاز همکاری‌های متعدد بین سودربرگ و جورج کلونی شد. «خارج از دید» در تاریخ ۲۶ ژوئن ۱۹۹۸ منتشر شد. این سینمایی در دو قسمت فیلمنامه اقتباسی و تدوین،  نامزد دریافت جایز اسکار بود. و موفق به دریافت جایزه ادگار برای بهترین فیلمنامه و کسب جوایز بهترین فیلم، فیلمنامه و کارگردانی از انجمن ملی منتقدان فیلم شد. سینمایی خارج از دید  منجر به ساخت سریال تلویزیونی کارن سیسکو نیز شد.
 
 در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: جک فولی سارق حرفه ای بعد از سرقت از بانک به دلیل روشن نشدن ماشینش دستگیر می شود. او پس از سه بار محکومیت به جرم سرقت، برای بار چهارم به سی سال زندان محکوم می شود. او تصمیم به فرار می گیرد اما سر بزنگاه توسط یک پلیس زن به نام کارن دستگیر و به زندان بر  می گردد. جک فولی بعد از آزادی، بارها و بارها با کارن روبرو می شود. آنها مشترکاتی با هم دارند از جمله اینکه هر دو به سینما علاقه مند هستند.
 
کارن یک بار از دستگیری او صرف نظر می کند. اما بالاخره ...


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.