سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سودای لاغری در "نسخه‌های ماهواره‌ای" به شبكه دو می‌آید

"نسخه‌های ماهواره‌ای" عنوان برنامه ای است كه به معضلات و مشكلات پیروی از تبلیغات ماهواره‌ای درخصوص پودرهای لاغری می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، امیر اكبرزاده با اعلام این خبر گفت: با تبلیغات گسترده ماهواره ها مبنی بر خرید پودرهای لاغری و تأثیر شگرف آنها بر روی اندام، بسیاری از مردم فریب این تبلیغات را خورده و نسبت به خرید این مواد اقدام می كنند غافل از اینكه در اكثر این پودرهای لاغری ماده ای به نام آمفتامین (پودر شیشه) موجود است كه منجر به اعتیاد فرد می شود. تحقیقات پزشكی نشان داده لاغری بیش از چهار كیلو در طول ماه برای بدن مضر است و می تواند تبعات بدی داشته باشد.

وی خاطرنشان كرد: در این برنامه مستندمحور، درخصوص داروهایی كه در ماهواره تبلیغ می شود و افرادی كه به اشتباه فریب تبلیغات را خورده و نسبت به خرید آنها اقدام كرده اند، اشاره می شود. در بخشی از برنامه دكتر پور كاظمی (رئیس فدراسیون پزشكی- ورزشی) و مدیر تیم های پرورش اندام حضور دارند تا پیرامون تأثیرات مخرب این داروها بر روی انسانها نكات قابل تأملی را بیان كنند.

اكبرزاده اظهار امیدواری كرد: امیدواریم با پخش چنین مستندهایی و آثار سوئی كه فریب خوردگان آن را تجربه كرده اند، سایر مخاطبان این اشتباه را مرتكب نشوند و در خصوص رفع هر مشكلی از راه پزشكی آن وارد شوند و از پزشكان متخصص راهنمایی و مشاوره بخواهند.

از عواملی كه با این برنامه همكاری داشته اند می توان به حسن كشوری (مدیر تصویربرداری)، مازیار تهرانی (تدوین)، احمد نصیری نیا (نورپرداز)، امیر خرازی (مدیر تولید)، حسین كشوری (دستیار تصویربردار)، دكتر پوركاظمی (كارشناس پزشكی و رئیس فدراسیون پزشكی- ورزشی) اشاره كرد.

«نسخه های ماهواره ای» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه كارگردانی و تهیه كنندگی آن را امیر اكبرزاده به عهده دارد. این برنامه شنبه 7 تیر ساعت 21 به مدت 20 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
mohsen
۲۱:۲۱ ۰۷ تير ۱۳۹۳
با سلام لطفا" اگر می شود به ریاست فدراسیون پزشکی و ورزشی در میان بگذارید که چگونه می شود با ایشان در ارتباط باشیم .چون الان در تمامی باشگاهها ی بدنسازی بصورت غیر رسمی از طریق خود باشگاهها بفروش می رسد . لطفا"به مسئولین اطلاع دهید تا فکری به حال کسانی که به باشگاههای بدنسازی می روند بکنند بهتر می شود در تمامی باشگاهها یک پزشک مقیم باشد تا برای افراد بصورت دقیق بوسیله معاینات و آزمایشات صورت گرفته مکمل تجویز شود و تهیه آن هم از طریق داروخانه باشد تا مشکلی برای ورزشکار ایجاد نکند .خواهشمندم این را به اطلاع مسئولین فدراسیون پزشکی برسانید تافکری بحال امسال مثل من بکنند.