سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

توقیف 40 فروند شناور در دریای خزر

فرمانده دریابانی مرزبانی مازندران گفت: 40 فروند شناور که تخلفات متعددی از جمله عدم رعایت شئونات اسلامی، عدم رعایت قوانین، نپوشیدن جلیقه نجات و عدم مهارت لازم برای سکانداری و ایمنی داشتند، توقیف شدند.

هوشنگ حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : حمایت‌های خوبی از مجموعه شده و نگاه مرکز به طرح ساماندهی دریا، مثبت بوده است.

وی افزود: ما نیز با گشت‌زنی دریایی در راستای جلوگیری از تخلفات، هنجارشکنی‌ها، بی‌بندوباری و فعالیت‌های ضدامنیتی وارد عمل می‌شویم.

فرمانده دریابانی مرزبانی استان مازندران تصریح کرد: در این مدت کوتاه فقط در پایگاه دریابانی امیرآباد بیش از 40 فروند شناور که تخلفات متعددی از جمله عدم رعایت شئونات اسلامی، عدم رعایت قوانین، نپوشیدن جلیقه نجات و عدم مهارت لازم برای سکانداری و ایمنی داشتند، توقیف شدند.

وی با تاکید بر لزوم آموزش همگانی برای طرح ساماندهی دریا اظهار داشت: مسافران در فصل تابستان برای گشت‌زنی تفریحی در دریا از قایق‌های زرد رنگ استفاده کنند که دارای مجوزهای لازم هستند.

حسینی ادامه داد: هموطنانی که از اقصی نقاط میهن اسلامی به سواحل زیبای مازندران مسافرت می‌کنند باید برای گشت‌زنی تفریحی در دریای خزر با رعایت شئونات اسلامی همچنین نگاه ویژه‌ای به مسائل امنیتی و ایمنی داشته و از جلیقه‌های نجات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از قایق‌های غیرمجاز استفاده نکنند، بیش از حد مجاز و تعیین شده وارد دریا نشوند و تعداد مسافران قایق‌ها بیشتر از ظرفیت آن و مجوز قانونی نباشد./ش/ن


برچسب ها: دریا ، شناور ، فروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.