سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم:

فرهنگ دفاع مقدس دژی است مستحکم که قابل تسخیر نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه اگر امروز دفاع نظامی در میدان جنگ نداریم اما همه ما به فرهنگ دفاع مقدس به عنوان دژی مستحکم و غیر قابل تسخیر محتاج هستیم گفت: راه‌های مختلفی برای آمادگی در جهت حفظ این فرهنگ وجود دارد تا در مواقع ضروری غیرتمندی خود را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین معارفه معاون رئیس بنیاد و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در سالن کوثر سازمان عقیدتی ارتش برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز دفاع نظامی در میدان جنگ نداریم همه ما به این فرهنگ دفاع مقدس محتاج هستیم که دژی است مستحکم و به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.  
 
وی افزود: همه جوانان و نسل جدید ما باید با این فرهنگ آشنا باشند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتباط با انتقال این فرهنگ به جوانان ما نقش بسیار ارزش‌مندی دارد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: ثبت خاطرات و وصایای شهدای گران‌قدر و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهیدان و چاپ کتاب‌ها در این باره برای تجلیل از ایثارگری‌ها و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان نور به عنوان بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از جمله راه‌های مختلف این عرصه است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: امروز باید آمادگی خود را با حفظ این فرهنگ دفاع مقدس داشته باشیم تا در مواقع ضروری غیرتمندی خود را نشان دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: از روزی که سردار کارگر ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به عهده گرفته صفا و صمیمیت و وحدت بیشتر شده و جا دارد از ایشان و سردار جزایری که در ترویج این فرهنگ می‌کوشد و سردار فضلی، سردار ساجدی نیا و امیر نامی به خاطر این فعالیت‌ها تشکر کنم.
 
انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: تجلیل ، مواقع ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.