سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود گروهی از داوطلبان جنگ با تروریست‌های تکفیری-بعثی به فلوجه

گروهی از داوطلبان برای تقویت نیروهای ارتش عراق وارد فلوجه شدند و برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری-بعثی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، گروهی از داوطلبان برای تقویت نیروهای ارتش عراق وارد فلوجه شدند و برای مبارزه با تروریست‌های تکفیری-بعثی اعلام آمادگی کردند. 

گروهی از داوطلبان بسیج مردمی وارد شهر فلوجه شدند تا برای مبارزه با گروههای تروریستی به صفوف نیروهای ارتش عراق بپیوندند. فرماندهان امنیتی که از داوطلبان استقبال کردند تاکید کردند امکانات از جمله تجهیزات و لباس‌های نظامی به منظور آمادگی آن ها برای شرکت در عملیات امنیتی در کنار نیروهای ارتش برای نابودی عناصر گروه تروریستی تکفیری فراهم است.  

گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت در پاسخ مثبت به ندای میهن و مرجعیت، لشکر اول واکنش سریع شاهد حضور گسترده داوطلبان بسیج مردمی برای پیوستن به صفوف ارتش به منظور مبارزه با گروه تروریستی تکفیری بود. پیش از این همه امکانات در این زمینه فراهم شده است. 

یکی از داوطلبان گفت ما برای پیوستن به ارتش عراق در نبرد کاملا آماده ایم. 

یکی دیگر از داوطلبان گفت ما در پاسخ مثبت به دعوت مرجعیت برای پیوستن به ارتش داوطلب شده‌ایم و ان شاء الله به برادران نظامی خود در فلوجه و الکرمه ملحق می‌شویم تا با دشمنان مبارزه کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.