سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علت عدم استقرار اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان ملارد، نبود بستر مناسب است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نبود ساختار و بستر مناسب برای برپایی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان ملارد، اصلی ترین عامل عدم استقرار اداره مورد اشاره در شهرستان مذکور است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین نصیر نیک نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در تشریح علت عدم استقرار اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان ملارد درگفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: نبود ساختار و بستر مناسب اصلی ترین عامل عدم استقرار اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان مذکور در طول چند سال اخیر بوده است.

وی در ادامه افزود: توسعه و استقرار تشکیلات نیازمند به مجوز قانونی دولت در ایجاد نهاد و تشکیلات جدید و ملزومات و نیازهای آن است و بدون ارائه مجوز و فراهم شدن بستر مناسب نمی‌توان اقدام به ایجاد تشکیلات  و نهادهای این چنینی نمود.

وی در ادامه افزود:در حدود 5 سال است که مکرر به مسئولین شهرستان ملارد گفته این که در صورت فراهم شدن بستر و مکان مناسب برای استقرار اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان، در کوتاه ترین  زمان ممکن، روند اداری و اجرایی این تشکیلات را عملیاتی می‌نماییم همانطور که در شهر قدس بعد از فراهم شدن مکان و ساختمان مناسب اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان قدس، مستقر و فعالیت خود را آغاز نمود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ساختار مناسبی وجود ندارد، می طلبد مسئولین شهرستان ملارد در بسترسازی مناسب  همت کنند و مقدمات را فراهم نمایند که در صورت تحقق آن ظرف یک هفته استقرار اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان ملارد عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.