سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه ورزش تیراندازی برای حفظ محیط زیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در بازدید خود از سایت اهداف پروازی، بر توسعه این ورزش تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد مسجد جامعی، در حاشیه بازدید خود از مجموعه ورزشی آزادی، از سایت اهداف پروازی نیز دیدن کرد.
 
در این بازدید که احمدرضا هامونی حقیقت دبیر فدراسیون و توفیق کابلی، رئیس مجموعه ورزشی آزادی نیز حضور داشتند، رئیس شورای شهر تهران، پس از اطلاع از تاریخچه این ورزش گفت: بر اساس گفته های مسئولان فدراسیون، یک میلیون و سیصد هزار قبضه اسلحه شکاری در دست مردم است.
 
وی افزود:توسعه ورزش تیراندازی به اهداف پروازی، علاقه مندان به شکار را به این ورزش معطوف خواهد کرد تا کمتر به شکار گونه های حیات وحش بروند و به محیط زیست آسیب برسانند.
 
مسجد جامعی پس از گفتگو با ورزشکاران و مربیان به جوخه رفت و پس از آموزشی کوتاه توسط دبیر فدراسیون، تفنگ به دست شد و جالب اینکه اولین تیر نشانه را به هدف متحرک پروازی زد.
 
هامونی حقیقت نیز در این دیدار، در توضیحاتی اظهار داشت: ما در اینجا ظرفیت پذیرش ۷۰۰ نفر را داریم و اکنون فقط بخشی از این ظرفیت استفاده می شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این فشنگها و نشانه های پرتابی خارج از کشورتولید می شد اما در حال حاضر در ایران ساخته می شود و اهداف پروازی نیز از جنس مواد برگشت پذیر  است و آسیبی به محیط زیست نمی زند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.