سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی /

معاون سیاسی امنیتی دادستان کشور : تحریف و التقاط از شیوه‌های استکبار

استکبار با تحریف و التقاط قصد مخدوش کردن جهان اسلام را دارد.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کشور :

تحریف و التقاط از شیوه‌های استکبار

استکبار با تحریف و التقاط قصد مخدوش کردن جهان اسلام را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ معاون سیاسی امنیتی دادستان کشور با بیان این مطلب افزود: تحریف و التقاط از شیوه‌های استکبار است و امروز استکبار جهانی با این کار چهره اسلام را مخدوش و مسلمانان را به جان یکدیگر می اندازند.

بختیاری با اشاره به حملات گروهک‌های داعش و سایر گروه‌های تکفیری و سلفی به جان مسلمانان اظهار کرد: این گروهک‌ها همان جریان شناسی اسلام آمریکایی هستند که با نام مذهب، علیه مذهب اقدام می کنند.

وی به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار از شخصیت‌های برجسته انقلاب و صاحب فکر و ایده بوده که دفاع از جایگاه ولایت فقیه، نقطه آغاز ترور شخصیتی این شهید بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه بزرگانی چون مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و مطهری و شهدای محراب از همان ابتدای انقلاب شناخت و بینش دقیقی از جریان انحرافی و التقاط گرای منافقین داشتند، تصریح کرد: این بزرگواران هویت و ماهیت این گروهک ها را برای مردم افشا می کردند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کشور افزود: دشمنان با شناخت شخصیت شهید بهشتی علیه وی شروع به توطئه و تهمت زنی کردند و در نهایت ایشان را به شهادت رساندند.

بختیاری تصریح کرد: شهید بهشتی در حوزه مسائل مختلف کشور احاطه داشت و ایشان اولین شخصیت و معمار دستگاه قضایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کشور به فعالیت ها و توطئه های معاندین نظام به ویژه منافقین علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در آن زمان شخصیت های بزرگواری بودند که اسلام و آرمان های انقلاب را به درستی درک و خطوط انحرافی را شناختند.

بختیاری افزود: یکی از شخصیت‌هایی که در برابر التقاط و انحراف ایستاد و به عنوان پاسدار دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی در عرصه حضور داشت؛ شهید بهشتی بود.

وی بسته دیدن راه نفوذ منافقان بر اندیشه و تفکر این بزرگواران را عاملی بر اقدام به ترور شخصیت آنان و سپس ترور فیزیکی این شخصیت های بزرگوار دانست.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کشور همچنین یادآور شد: شهید بهشتی چهره واقعی اسلام اصیل را معرفی و از دستاوردهای اسلام ناب محمدی دفاع و با اسلام آمریکایی مبارزه می کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.