سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأمین‌کننده تیم فراری عوض شد

تیم فراری برای بدست آوردن عنوان قهرمانی فصل، این روزها در تلاش است تا مشکلات مربوط به موتورهای خود را برطرف کند.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  طبق مطلبی که در روزنامه ایتالیای اتو اسپرت منتشر شد، فراری این روزها در تلاش است تا تأمین‌کننده توربوهایش را تغییر دهد.
 گفته می‌شود توربوهایی که توسط کمپانی هانی ول برای فراری ساخته می‌شود، یکی از اساسی‌ترین دلایل ضعف موتورها در این فصل است. 
آلبرت آنتونینی خبرنگار اتواسپرینت گفت:فراری شریک‌های تاریخی دارد، اما در نهایت باید در یک جایی وضعیت تیم را تغییر دهد.
از همان ابتدایی فصل رنو و فراری با وجود اینکه موتورهای خوبی روانه رقابت‌ها کردند، اما هنوز نتوانستند پا به پای مرسدس‌ها مبارزه کنند.
 در طول رقابت گرندپری اتریش دیدیم که موتورهای رنو و فراری از لحاظ قدرت و حداکثر سرعت تقریباً در یک وضعیت قرار دارند.قوانین فعلی باعث شده کمپانی‌ها و تیم‌ها نتوانند خود را برای رسیدن به مرسدس‌ها آماده کنند. در میانه فصل هر تیمی که مایل به به‌روزرسانی در موتورهایش باشد، باید این اجازه را از فدراسیون جهانی دریافت کند.
 گرچه این اجازه در صورتی به تیم‌ها داده می شود که فقط بحث بر سر مسائل استقامتی و پایین آوردن هزینه‌های ساخت موتور باشد. مشکل اینجاست که فراری با استقامت موتورهای خود مشکلی ندارد و همین هم باعث شده تا این کمپانی با قدرت فعلی در رقابت‌ها حضور داشته باشد.
 در نتیجه هیچ بهانه‌ای برای فدراسیون جهانی در دست نیست که فراری بخواهد به روز رسانی‌هایی در موتور خود داشته باشد.چند هفته پیش لوکا دی‌ مونتزملو نارضایتی خود را از قانون فریزشدن موتورها عنوان کرده بود و آینده این رقابت‌ها را مبهم دانسته بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.