سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

نجات 17 غریق در سواحل مازندران در 20 روز گذشته

جانشین دریابانی استان مازندران از نجات 17 نفر از افراد که در دریا در حال غرق شدن بودند، در 20 روز گذشته خبر داد و گفت: این افراد توسط دریابانی نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، نعمت آزادی در جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریا در استانداری مازندران اظهار داشت: اقدامات خوبی در کنار دریا و در سطح سواحل استان مازندران برای کمک به برگزاری طرح‌های دریا انجام شد.

وی تصریح کرد: اقدامات که در سال‌جاری برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در کنار دریا انجام می‌شود بهتر از سنوات گذشته است.

جانشین دریابانی استان مازندران با اشاره به کاهش آمار تلفات دریا نسبت به سنوات گذشته، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که متولیان امر به خوبی وظایف خویش را انجام میدهند.

وی با بیان اینکه طرح‌های دریا در استان مازندران از ابتدای خرداد شروع شد، افزود: نیروی دریابانی از هفتم خردادماه آماده خدمات‌رسانی به مردم در کنار سواحل بودند.

این مسئول اضافه کرد: بیش از 50 شناور در سطح سواحل استان به کارگیری شد و برای خدمات مطلوبتر 16 شناور نیز از منابع آبزیان به صورت موقت در اختیار ما قرار می‌گیرد.

آزادی با اشاره به کارگیری بیش از یک‌هزار و 200 جت‌اسکی در کنار دریا گفت: برای فعالیت جت‌اسکی در کنار سواحل مجوز صادر شده است.

وی با اعلام اینکه در بحث امداد و نجات وظیفه‌ای به ما محول نشده است، از نجات 17 نفر از در سطح سواحل طی 20 روز گذشته خبر داد و گفت: پسر بچه‌ای 11 ساله‌ای که روز گذشته در حال غرق شدن بود توسط دریابانی نجات پیدا کرد./ش/ن


برچسب ها: نجات ، غریق ، سواحل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.