سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اعلام جزییات اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در مازندران

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران جزییات اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در مازندران را تشریح کرد.

محمد کاوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه اجلاس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از 27 تا 29 مردادماه امسال به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، گفت : این مهم پس از تلاش و پیگیری‌های یک ساله محقق شد تا بار دیگر شاهد معرفی جاذبه‌های مختلف گردشگری، طبیعی، اقتصادی، دستاوردهای علمی، پزشکی و امکانات فراوان این استان شمالی کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه 2 هدف عمده ما در این اجلاس بزرگ معرفی و شناساندن توانمندی‌های استان در دو بخش سلامت و گردشگری است، گفت: در این گردهمایی از 10 کشور عضو اکو به همراه چندین کشور حاشیه خلیج فارس و دریای مازندران نیز دعوت کدیم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران در مورد برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو عنوان کرد: افتتاحیه اجلاس در شهرستان رامسر برگزار شده و گردشگران به سراغ جاذبه‌های گردشگری و بازدیدهایی از مراکز بهداشتی و پزشکی شهرهای مختلف مازندران می‌روند.

به گفته کاوه، نشست‌های تخصصی، پنل‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی اجلاس در بیمارستان فوق‌تخصصی شمال در شهرستان آمل برگزار می‌شود که همزمان با افتتاح رسمی آن خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای اجلاس علاوه بر بیمارستان فوق‌تخصصی شمال از دیگر بیمارستان‌های استان نظیر بیمارستان شهید زارع، شفا، پرتودرمانی ساری، آیت‌الله روحانی بابل و دیگر بیمارستان‌ها دیدن می‌کنند.

کاوه تصریح کرد: سعی داریم جهت شناساندن بیشتر مازندران، جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، تفریحی، گردشگری و خدادادی بی‌نظیر آن گردشگران بازدیدهایی از چشمه‌های آب معدنی و جاذبه‌های تفریحی استان هم داشته باشند./ش/ن

برچسب ها: اعلام ، اجلاس ، جزئیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.