سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

شهید بهشتی یکی از نوابغ انقلاب اسلامی ایران بود

امام جمعه پلدختر گفت: شهید بهشتی مغز متفکر و ستون نظام اسلامی، تئوریسین انقلاب و یک نابغه بود که نقش مهم و موثری در پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ حجت الاسلام محمد لروند دیروز در خطبه های نماز جمعه این هفته پلدختر با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی، افزود: به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب، ضربه سنگینی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کرد و دل دوستداران و یاران صدیق امام خمینی (ره) را به درد آورد، ولی از طرف دیگر حقانیت این حکومت را به اثبات رساند.
وی با بیان این که هفتم تیر به عنوان یک حادثه تلخ و تاریخی در کشور ماندگار شد، گفت: شهید بهشتی پایه گذار انصاف و عدالت در قوه قضاییه بود.
خطیب نماز جمعه پلدختر فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به فعالان عرضه قضاوت و عدالت تبریک گفت و خاطرنشان کرد: قوه قضاییه یکی از ارکان مهم نظام و معیار سلامت سایر دستگاه هاست زیرا کار آمدی یا نا کار آمدی قوه قضاییه تاثیر بسیاری بر سلامت یا فساد دستگاه های دیگر کشور دارد.
حجت الاسلام لروند همچنین به سالروز سوء قصد منافقین به مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال 1360 اشاره کرد و گفت امروز مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را در دریای طوفانی سیاست به درستی هدایت و رهبری می کنند و ایران در سایه رهبری آگاه، مدیر و دانا به جزیره ای امن تبدیل شده است .
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: نوابغ ، مغز متفکر ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.