سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"کری" ماه رمضان را تبریک گفت

وزیر خارجه آمريکا به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان پيام داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری کویت، جان کری در پيام خود، حلول ماه مبارک رمضان را به مسلمانان آمريکا و سرتاسر جهان تبريک گفت.

کری در بیانیه ای گفت: "در ماه رمضان "زمان برای رحم و شفقت و نیکوکاری صلح آمیز و عبادت است. زمان برای نمود ارزش‌های جهانی و آرمان‌های ریشه دوانده در قلب هر انسانی در سرتاسر جهان است. در این ماه مسلمانان سراسر جهان گرد هم خواهند آمد و یک سنت غنی را با روزه و نماز جشن می‌گیرند. در امریکا هم مسلمانان ماه رمضان را بزرگ می‌دارند که این کار منعکس کننده تنوع زیاد در کشور ما و روح جامعه است که ما را به هم متصل می‌کند." 

او گفت: "تنوع و میهن پرستی در جوامع مذهبی امریکا منابع قدرتی برای همه در ایالات متحده هستند، و آزادی ما برای پرستش یادآور قدرتمندی از به اشتراک گذاشتن سنت های ما می‌باشد." 

کری اعلام کرد: مراسم افطاری در وزارت امور خارجه آمریکا برگزار خواهد شد  که فرصتی است تا رهبران از سراسر جامعه مسلمانان به هم نزدیک شوند و این منعکس کننده ارزش های مشترک ما است. از طرف وزارت امور خارجه آمریکا امیدوارم  تمام مسلمانان در سراسر جهان ماه مبارک رمضان صلح آمیز و شادی بخشی داشته باشند."


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.