سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخدام کارشناس هوشمندی کسب و کار در همکاران سیستم در تهران

شرکت همکاران سيستم در راستاي تکميل تيم كارشناسي و تخصصي خود در حوزه هوشمندی کسب و کار از دانش آموختگان مقطع کارشناسي و کارشناسي ارشد رشته ها و گرايش‌هاي تحصيلي مهندسي کامپيوتر (نرم‌افزار، سخت‌افزار)، علوم کامپيوتر، مهندسي فناوري اطلاعات، رياضي با گرايش کاربرد در کامپيوتر دعوت به همکاري مي نمايد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛کارشناس هوشمندي کسب و کار، مسئوليت طراحي و ساخت انباره داده سازماني (Enterprise Data Warehouse)، و همچنين طراحي، توسعه، استقرار و نگهداشت راهکارهاي هوشمندي کسب و کار در سازمان را بر عهده دارد.

به عنوان کارشناس هوشمندي کسب و کار. لازم است بر مفاهيم و روش هاي مؤثر طراحي، ساخت، استقرار، مستندسازي و نگهداشت پايگاه داده هاي رابطه اي (Relational) و چندبعدي (Multi-Dimensional)، فرآيند ETL و دشبوردها و کارت هاي امتيازي مبتني بر شاخصه هاي کليدي عملکرد (KPI)، مسلط باشيد تا ضمن تعامل با تحليلگران و شناخت نيازمندي هاي اطلاعاتي سازمان، معماري مناسب براي انباره داده (Data Warehouse) را طراحي و پياده سازي نموده و راهکار بهينه هوشمندي کسب و کار را براي سازمان طراحي و مستقر نماييد.

برچسب ها: استخدام ، بازار ، کار ، کارشناس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.