سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس مجلس:

طرح تحول نظام سلامت در راستای تحقق فرمایشات رهبری است/حمایت مجلس از اجرای طرح تحول سلامت

نایب رئیس مجلس، با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول سلامت از سوی دولت یازدهم، گفت: وزارت بهداشت و درمان اجرای طرح تحول سلامت را به خوبی آغاز کرده و امید است بتواند هر روز در کاهش هزینه‌های درمان مردم موفق‌تر عمل کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ محمدرضا باهنر  نایب رئیس مجلس افزود: مسئله سلامت دغدغه همیشگی نمایندگان ملت بوده و اقدام وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش رنج و سختی بیماران است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیمار نباید در کشور علاوه بر درد بیماری از بی‌پولی نیز رنج ببرد تصریح کرد: امیدواریم زمانی برسد که درمان در کشور هزینه‌ای را برای بیمار و اطرافیان آن نداشته باشد و بیمه‌های سلامت و تکمیلی بتوانند پاسخگوی این مسئله باشند.

وی، با تاکید بر اینکه سلامتی کالای غیرقابل جایگزین است گفت: به همین  علت  مردم اگر دچار بیماری شوند و در فشار قرار بگیرند هر نوع هزینه‌ای را انجام می‌دهند و همه بخش‌های زندگی شان تعطیل می‌شود تا بتواند سلامت خود و خانواده شان را تامین کند بنابراین این موضوع یکی از وظایف اولیه حاکمیت است تا مردم این دغدغه را نداشته باشند.

محمد رضا باهنر ادامه داد: خوشبختانه دولت یازدهم به ویژه وزارت بهداشت و درمان در زمینه طرح تحول سلامت به خوبی کار را آغاز کرده و  مجلس نیز کمک‌های جدی را برای اجرای این طرح به وزارتخانه بهداشت انجام داده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدواریم اجرای طرح تحول سلامت به سرعت دنبال شود و روز به روز سهم بیمار از پرداخت هزینه ها به این ترتیب کاهش یابد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.