سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیلی :

آنالیز و شناخت، برگ برنده تیمهای نه چندان مطرح شد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازیهای تیم ملی در جام جهانی گفت: دراین بازیها شاهد بازیهای تدافعی از ایران در مقابل حریفان بودیم تفکرات کارلوس کی‌روش روی دفاع مطلق و استفاده از ضد حملات بود.

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: کی‌روش استاد مسائل روحی ‌روانی است و تیم ما را از بازی مقابل کره‌جنوبی در شرایط خوبی قرار داد ما در بازی مقابل نیجریه از روحیات خوبی برخوردار بودیم و با استفاده از سیستم دفاعی لایه‌ای توانستیم یک امتیاز شیرین دشت کنیم ، وی در بازی دوم تیمی متفاوت را به لحاظ روحی و روانی وارد میدان کرد این مهمترین وجه ما در این دیدار حساس با ستارگان دنیا بود این عوامل مقابل آرژانتین می‌رفت تا ما را به کسب سه امتیاز بازی نزدیک کند.
وی تصریح کرد: کی‌روش از همان ابتدا به بهره‌گیری از بازیکنان دفاعی و ترجیح آنها به بازیکنانی مانند خلعتبری، صادقی و کریمی تیمی تدافعی را به جام جهانی برد بازی دفاعی به مراتب راحت‌تر از بازی حمله‌ای است چرا که برای حمله نیازبه طرح و برنامه و نیازمند کار بدون توپ است.
وی تصریح کرد: درست در زمانهایی که خواستیم در مقابل آرژانتین و بوسنی از فاز دفاع مطلق خارج شویم به مشکل خوردیم و  بازی را واگذار کردیم.
کارشناس فوتبالمان عنوان کرد: ما در طول این سه سال باید از کارلوس کی‌روش به عنوان یک مدرس استفاده می‌کردیم و از دانش روز فوتبال این مربی بزرگ کمال بهره‌مندی را می‌بردیم.
وی خاطر نشان کرد: جای مهدی رحمتی در جام جهانی خالی بود ولی در هر صورت شایستگیهای علیرضا حقیقی ستودنی و غیر قابل وصف است در کل عملکرد ملی‌پوشان قابل قبول ملت و فوتبال دوستان واقع شد.
استیلی همچنین در مورد پیوستنش به باشگاه راه اهن گفت: این قضیه منوط به تصمیمات مسولان باشگاه راه اهن است و فردا همه چیز مشخص خواهد شد.
انتهای پیام     

برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.