سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در حوزه فضای مجازی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تعمیم توسعه تبیان در سطح هیأت‌ها و مساجد،‌ ایجاد تشکل‌ وبلاگ‌نویسان دینی و قرآنی و آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی با تغذیه فکری و آموزش تشکل‌های اینچنینی یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان مذکور، در سال‌جاری خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام و المسلمین نصیر نیک نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در تشریح عمده‌ترین اهداف و برنامه‌های مجموعه تحت مدیریتی خویش در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در حوزه فضای مجازی اظهار داشت: تعمیم و توسعه تبیان در سطح شهرستان‌ها، تشکل‌ها و مساجد و واگذاری اینترانت (اینترنت) به هیأت‌ها و مساجد ایجاد تشکل‌ وبلاگ‌نویسان در فضای هیأت‌ها و ... و حمایت از کاربران و گروه های اینچنینی از اولویت‌های جدی ما در حوزه مذکور در سال‌جاری به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به جوان‌محوری در فعالیت‌های بخش مذکور، تصریح کرد: در مجموع 18 هزار تشکل در سطح استان تهران وجود دارد که قریب به 2 هزار تشکل مربوط به حوزه جوانان است که آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از این گروه‌ها با تغذیه فکری و آموزش از شاخص‌های برنامه‌های اصلی ما در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول در پایان در خصوص شبکه‌ها و جریان‌هایی که به دنبال آسیب زدن به مقدسات اسلام هستند، خاطرنشان کرد: در بخش مذکور که به صورت هدفمند به دنبال آسیب به مقدسات اسلامی و ایجاد هزینه برای اعتقادات ما هستند،‌ اقدامات و فعالیت‌های مطلوبی انجام شده و تمهیداتی نیز در دستور کار قرار گرفته که اقدامات بسیار مؤثر و سازنده‌ای به شمار می‌رود که در آینده نیز استمرار پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.