سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران شهری در برخی از شهرهای کوچک، شهرفروشی نموده‌اند

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از شهرداران شهرهای کوچک در گذشته، برای تأمین هزینه‌های موردنیاز، شهر را پیش‌فروش می‌نمودند.

حسین گروسی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به نقش سازنده طرح جامع تفصیلی شهرها اظهار داشت: طرح مذکور، به مثابه نقشه راه مدیریت شهری محسوب می‌شود و با توجه به لحاظ شدن ساز‌ و‌ کارهای مشخص به منظور مدیریت هر چه مطلوب‌تر شهر امکان ادامه برخی از نارسایی‌ها را در عرصه مذکور، از بین می‌برد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه در گذشته برخی از شهرداران در شهرهای کوچک،‌ به پیش‌فروش شهر اقدام می‌نمودند و به تبع عدم رعایت نگاه کارشناسانه،‌ باعث ظهور و بروز برخی از نارسایی‌ها شد.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: ابلاغ طرح جامع تفصیلی،‌ اختیارات و اعمال سلیقه‌های شخصی و فردی در مدیریت شهری را کاهش می‌دهد و از بروز مشکلات اینچنینی جلوگیری می‌نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌توان به دلیل انتقاد به برخی از ماده‌های قانونی طرح مورد اشاره، کلیت آن را زیر سئوال برد، زیرا ساز و کار تدوین شده مذکور نقشه جامع و راهبردی مدیریت شهری محسوب می‌شود و در صورت وجود ابهام یا ایراداتی در طرح جامع تفصیلی، می‌توان با جلسات کارشناسانه به بررسی طرح مورد اشاره پرداخت و در صورت لزوم با ارائه توجیهات مناسب به مسئولین زیربط در استانداری، می‌توان تغییرات موردنیاز در طرح مورد اشاره را لحاظ نمود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، مردم ، ملارد ، قدس ، شهر ، فروشی ، گروسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.