سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

کرمان در آینده نزدیک به استانی مهاجرپذیر تبدیل می شود

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمان با اشاره به اجرای طرح بزرگ پتروشیمی در کرمان ، گفت: ورود هزاران میلیارد تومان به چرخه اقتصادی استان می تواند تحول بسیار بزرگی در آینده نزدیک ایجاد کند که این امر در چهار سال آینده محقق می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، علی اکبر مشرفی در همایش تجلیل از تلاشگران نمونه عرصه صنعت و معدن ، افزود: طرح پتروشیمی علاوه بر تولید مهم خود، زیربنای تولیدات بیشتری در صنعت پتروشیمی و شیمیایی کرمان خواهد بود.

وی به وضعیت تولید فولاد در استان اشاره و خاطرنشان کرد: طرح های این حوزه به زودی به تولید می رسند ، بطوریکه ممکن است استان نمونه و برگزیده در تولید فولاد کشور شویم.

مشرفی تأکید کرد: باید زیرساخت های لازم برای هضم این تولید آماده شود.

وی تصریح کرد: جاده های ما کشش جابجایی این تولید را ندارد ، پس باید زیرساخت حمل و نقل ریلی مهیا شود.

مشرفی یادآور شد: به زودی با بهره برداری از صنایع جدید ، برق مصرفی در کرمان سه برابر مصرف کنونی می شود که مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمان گفت: با طرح‌ های توسعه ‌ای کارخانجات متوسط و احداث کارخانه های بزرگ ، کرمان در آینده نزدیک به استانی مهاجرپذیر تبدیل می شود.

مشرفی تأکید کرد: هم اکنون مشکل اصلی استان کرمان ، تامین آب در کوتاه مدت است که مدیران باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند/س.

برچسب ها: کرمان ، زیرساخت ، برق ، احداث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.