سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته و زخمی شدن 8 نفر از نيروهای کرد عراقی در مرزهای استان کرکوک

یک منبع امنیتی در نیروهای کرد امروز پنجشنبه اعلام کرد بر اثر گلوله باران محل استقرار نیروهای کرد در حومه منطقه بشیر در جنوب شهر کرکوک، چهار نفر از نیروهای کرد کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازخبرگزاری آلمان؛  این منبع عراقی به خبرگزاری آلمان گفت نیروهای کرد بامداد امروز هدف موجی از گلوله های خمپاره قرار گرفتند که بر اثر آن چهار نفر از این نیروها کشته و چهار نفر نیز زخمی شدند. نیروهای کرد با گلوله باران روستاهای نزدیک محل استقرار خود به این حملات پاسخ دادند.
پیش از این یک منبع سیاسی کرد در کرکوک اعلام کرده بود مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق امروز به شهر کرکوک سفر کرد تا با نیروهای کرد دیدار کند که در مناطق تماس در مرز با مناطقی در جنوب و غرب کرکوک که در کنترل اعضای داعش است مستقر شده اند.
یک منبع سیاسی گفت بارزانی از مقر حزب دموکرات کردستان در منطقه شوارا در شمال کرکوک دیدن کرد. به گفته این منبع، بارزانی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح در منطقه کردستان به کرکوک سفر کرد تا روحیه نیروهای کرد را که پس از خروج نیروهای امنیتی عراقی از کرکوک در این شهر و اطراف آن مستقر شده اند بالا ببرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.