سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونالدو برزیلی: مولر رکورد بیشترین تعداد گل زده در جام‌جهانی را می‌شکند

رونالدو ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است اگر کسی بتواند رکورد تعداد گل‌های زده وی در جام‌جهانی را بشکند آن شخص توماس مولر آلمانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو نیوز، توماس مولر ملی پوش آلمانی تیم بایرن مونیخ موفق شد در مجموع 8 گل در جام‌جهانی 2010 و 2014 برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و با توجه به آینده درخشانی که پیش رو دارد می‌تواند رکورد بیشترین تعداد گل زده در جام‌جهانی را به خود اختصاص دهد.

رونالدو ستاره سابق تیم فوتبال برزیل و دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال 2002 دارای 15 گل در رقابتهای جام‌جهانی است اما وی اطمینان دارد توماس مولر آلمانی رکورد او را پشت سر خواهد گذاشت.

مولر در بازهای جام‌جهانی 2010 موفق به ثمر رساندن 5 گل شد و از او به عنوان پدیده جام یاد کردند. وی در رقابتهای این دوره هم 3 گل از 4 گل تیمش مقابل پرتغال را وارد دروازه کرد و نخستین بازیکنی لقب گرفت که در برزیل هت تریک کرده است.

لازم به ذکر است، میروسلاو کلوزه دیگر ملی‌پوش آلمانی هم‌اکنون در تعداد گل زده بازیهای جام‌جهانی با رونالدو برزیلی مساوی است اما با این حال رونالدو شانس مولر را برای پشت سر گذاشتن این رکورد بیشتر می‌داند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رونالدو برزیلی ، مولر ، گل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.