سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ساخت و ساز بی‌ رویه معضلی برای پردیس محسوب می ‌شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: ساخت و ساز بی‌ رویه معضلی برای استان تهران و شهرستان پردیس محسوب می ‌شود.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهرستان پردیس دارای گره‌ های پیچیده ‌ای است.

وی ادامه داد: در شهرستان پردیس با صدها پرونده تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز مواجه هستیم که نیروی انتظامی با کمک در این مسیر نا‌هموار، سخت و پردردسر تکیه‌ گاه ماست.

حیدری تصریح کرد: این موضوع برای ما لذت ‌بخش است که دیگر نیروی انتظامی بدون برنامه به میدان نمی ‌آید و برای پیاده کردن بعضی از مقاصد، شخصی، گروهی و جناحی عمل نمی‌ کند و حافظ و دوست ‌دار شهروندان است.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به نشستی با صنعتگران شهرستان پردیس افزود: هنوز هشت هزار واحد صنعتی پردیس اسم و رسمی ندارند و به رسمیت شناخته نمی ‌شوند.

وی ادامه داد: اعضای شورای صنعتی پردیس گفتند که در دو ماه اخیر امنیت بیشتر شده و سرقت به حداقل رسیده است و اندک اندک به صفر نزدیک می ‌شود؛ این موضوع اقتدار نیروی انتظامی را نشان می ‌دهد.

حیدری اضافه کرد: با اقتدار نیروی انتظامی در پردیس، میزان انواع سرقت ‌ها در این شهرستان به حداقل ممکن رسیده است.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: قرآن کریم در مورد جلب رضایت مردم فرموده است که مردم را به امنیت، آرامش و آسایش برسانید؛ نیروی انتظامی به جای اینکه حضور فیزیکی داشته باشد، در دل مردم جای گرفته است و با این طرح، پلیس عزیز مردم می‌ شود.

وی با بیان اینکه کلانتری جاجرود توانسته است در استان تهران مقام نخست و در کشور مقام دوم را به دست آورد، تصریح کرد: این موضوع باعث خوشحالی مسئولان و مردم شهرستان پردیس است و از این بابت از فرمانده انتظامی پردیس و رئیس کلانتری جاجرود باید تقدیر کرد/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.