سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اختصاص 14 میلیارد تومان برای توسعه خلخال و کوثر

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 14 میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات استانی و شهرستانی صرف توسعه جنوب استان اردبیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه خلخال امروز در بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام در خلخال اظهار داشت: اعتبار دریافتی از محل ماده 180 صرف توسعه راه‌ها، تامین آب شرب روستاها و امور زیربنایی می‌شود.

ویافزود: با توجه به اینکه در اثر پیگیری‌های موثر اعتبار خوبی از محل اعتبارات ماده 180 برای توسعه مناطق محروم دریافت کردیم در حدود 75 میلیارد تومان نیز برای استان اردبیل اختصاص داده شد.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: از اعتبار 75 میلیاردی اخذ شده برای استان، در حدود 14 میلیارد تومان برای خلخال و کوثر با توجه به محرومیت منطقه در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس تصریح کرد: در کنار بودجه سال 93 و اعتباراتی که به صورت متفرقه از وزرا دریافت می‌کنیم این 14 میلیارد تومان نیز صرف توسعه خلخال و کوثر خواهد شد.

وی ادامه داد: این اعتبار برای توسعه امور زیربنایی از جمله راه‌ها، تامین آب شرب روستایی، ایجاد سدهای معیشتی وشبکه‌های پایاب، احداث راه بین مزارع، آب‌بندها و کمک به شهرداری‌ها هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: خلخال ، اختصاص ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.