سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب اصول حاكم بر ارائه خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي/حداکثر سهم اپراتور ازخدمات ارزش افزوده محتوایی صوتی 30درصداست

كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات براي ارائه خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي از طريق شبكه‌هاي تلفني به منظور حفظ حقوق مشتركين، "اصول حاكم بر ارائه خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي" را تصويب كرد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، براساس اين مصوبه، تعرفه خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي براساس شرايط بازار، از سوي ارائه‌دهنده خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي تعيين مي‌شود و اپراتور و ارائه‌دهنده خدمت موظفند در تمامي تبليغات مربوط به خدمات خود، مشترك را از هزينه‌هاي مربوط به آن، به صورت شفاف مطلع كنند.
 
همچنین به منظور حمايت از فراهم كنندگان محتواي صوتي،حداكثر سهم اپراتور از خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي، ۳۰ درصد تعيين شده و ارائه‌دهنده خدمت موظف است قبل از شروع ارائه خدمات ارزش افزوده صوتي مورد نظر و در ابتداي تماس، درباره شرايط ارائه از جمله تعرفه خدمت به مشترك به صورت شفاف اطلاع‌رساني كند و همچنين درباره ادامه تماس، از مشترك تائيد مجدد بگيرد.

 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مقرر كرده است اپراتور امكان مسدودسازي دريافت خدمات از طريق شماره خاص و فعالسازي مجدد آن را درصورت درخواست مشترك فراهم كند و اپراتور موظف است روش انجام اين كار را قبل از شروع به ارائه خدمات به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي اعلام كرده و تائيديه لازم را از اين سازمان دريافت كند.
 
گفتنی است ،خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي  شامل  خدمات از جمله سرگرمي، آموزشي، اطلاع رساني، خدمات تخصصي مشاوره‌اي و ... كه توسط ارايه دهنده خدمات ارزش افزوده محتوايي صوتي و از طريق بستر صوتي تلفن (اعم از ثابت و همراه) بصورت اختياري در اختيار مشتركين قرار مي گيرد و تعرفه آن از طريق سيستم صورتحساب اپراتورها قابل پرداخت است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: اپراتور ، تلفن ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.