سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

ذخیره سازی 550تن گوشت برای ماه رمضان در ایلام

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: 550 تن گوشت مورد نیاز این استان در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ جهان عبدی  با اعلام این خبر گفت: 455 تن از این مقدار گوشت مرغ و 90 تن نیز گوشت قرمز است.
وی افزود: نیاز استان ایلام به گوشت کمتر از 200 تن است ولی با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور تنظیم بازار این مقدار ذخیره سازی انجام شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان  ایلام یادآور شد: علاوه بر این گوشت سفید مازاد بر نیاز ایلام به استان های خوزستان و کرمانشاه صادر می شود.
عبدی اضافه کرد: گوشت قرمز و گوشت مرغ ذخیره سازی شده اکنون در انبارهای استان موجود بوده و به تدریج در بازارهای مصرف عرضه می شود.
وی یادآور شد: دام های سبک و سنگین به منظور مصرف روزانه گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان در کشتارگاه صنعتی شرکت پشتیبانی امور دام کشتار و به صنف قصابان برای پخش در قصابی های مجاز تحویل می شود.
بگفته غلامی کشتارگاه صنعتی ایلام یکی از پنج کشتارگاه صنعتی برتر کشور از لحاظ امکانات، تجهیزات و رعایت موازین بهداشتی است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام بیان کرد: این شرکت با در اختیار گرفتن همه امکانات و ظرفیت های خود در دو بخش تنظیم بازار برای پخش گوشت قرمز و سفید و تامین نهاده های دامی مورد نیاز دامداران و مرغداری های استان فعالیت می کند.
عبدی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام در حد توان و متناسب با اعتبار خود اقدام به خرید، تامین و پخش نهاده های دامی، گوشت سفید و قرمز برای مصرف استان می کند و به منظور افزایش توان خرید خود نیازمند حمایت و هم افزایی همه دستگاه های متولی است.
 
 
 
 
انتهای پیام/ش/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.