سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتاینمایر: ناتو نمی‌تواند در اوکراين مداخله نظامی کند

فرانک والتر اشتاینمایر وزیر امور خارجه آلمان گفت ناتو نمی تواند در اوکراین مداخله نظامی بکند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانوستی، "فرانک والتر اشتاینمایر " وزیر امور خارجه آلمان گفت ناتو نمی تواند در اوکراین مداخله نظامی بکند.

وزیر امور خارجه آلمان با بیان این که ناتو نمی تواند در اوکراین مداخله نظامی بکند گفت خود اوکراینی ها نیز براین باورند که مداخله نظامی ناتو نمی تواند بهترین راه برای حل بحران اوکراین باشد.

فرانک والتر اشتانمایر با تاکید بر این که اوکراین یک کشور عضو ناتو نیست افزود ما برای رسیدن به اهدافمان نمی توانیم به صورت مستقیم، از روش های نظامی استفاده بکنیم  اما این مسئله نشان دهنده ضعف ما نیست.

وی قبل از حضور در نشست وزرای امور خارجه عضو ناتو در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این که ملت اوکراین مایل به حل و فصل بحران کشور خود از طریق گزینه نظامی نیست گفت ناتو  با بازنگری روابط خود با روسیه می تواند برروی اوضاع کنونی اوکراین تاثیر بگذارد.

وی همچنین پیشنهاد "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه را به مجلس سنای این کشور مبنی بر لغو حکم  وی درخصوص مجوز استفاده از نیرو های نظامی در اوکراین" خبری خوب" توصیف کرد.

وزیر با توجه به وقوع حوادث مختلف در اوکراین از جمله سقوط بالگرد ارتش که به کشته شدن نه نظامی این کشور انجامید ، وزیر امور خارجه آلمان اوضاع کنونی اوکراین را متزلزل توصیف کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.