سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

عدم برندسازی محصولات، از چالش‌های مهم بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، عدم برند سازی را از چالش‌های مهم صنایع بخش کشاورزی این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

طهمورث فتاحی اظهارکرد: عدم برندسازی و مشکل سرمایه در گردش واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی و نبود شهرک‌های تخصصی کشاورزی و خشکسالی، از چالش‌های اصلی بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری هستند.

وی با اشاره به مشکلات زیربنایی در حوزه صنایع کشاورزی این استان، افزود: عدم بهره وری و نبود شهرک‌های صنایع تبدیلی از دیگر مشکلات موجود در این بخش است.

فتاحی با بیان اینکه در حال حاضر صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، مشکل سرمایه در گردش دارند، گفت: همچنین داشتن ماشین آلات قدیمی که رقابت در بازار را برای این صنایع سخت می‌کند از دیگر مشکلات صنایع تبدیلی استان به شمار می‌آید.

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اینکه بخش کشاورزی دارای ریسک بالایی است، تصریح کرد: در این راستا باید با پرداخت حق بیمه به کشاورزان و واحدهای صنایع کشاورزی به گونه ای کار شود که آنها نیز امیدوار شوند و روی پای خود بایستند.

فتاحی تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در بخش کشاورزی دارد که نیازمند سرمایه گذاری است./ش/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.