سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت بيش از 100 تروريست در عراق

بیش از 100 تروریست در حملات ارتش ، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی عراق در استانهای کرکوک ، صلاح الدین ، دیاله و نینوا به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، بیش از 100 تروریست عضو گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و دیگر گروههای تروریستی در حملات ارتش ، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی عراق در استانهای کرکوک ، صلاح الدین ، دیاله و نینوا به هلاکت رسیدند.

تعداد دیگری از مناطق از جمله همه مناطق اطراف پالایشگاه بیجی در استان صلاح  الدین به طور کامل از وجود تروریستها پاکسازی شد.  

 ارتش عراق همچنین حمله تروریستها را به یک پایگاه نظامی در نزدیکی شهرستان بلد در شمال بغداد دفع کرد.

یک منبع نظامی تأکید کرد این پایگاه کاملا در کنترل ارتش عراق است.

این پایگاه یکی  از مقرهای اصلی ارتش عراق در استان صلاح الدین است.

از طرف دیگر نیروی هوایی عراق چهار دستگاه تانکر حامل سوخت و سه دستگاه کامیون حامل سلاح را در جنوب منطقه صینیه در استان صلاح الدین منهدم کرد و 12 تروریست از جمله سه سعودی را به هلاکت رساند.

در این حمله خانه برادر سرکرده داعش یعنی ابوبکر بغدادی هدف حمله هوایی قرار گرفت.

نیروهای امنیتی عراق همچنین یک کارگاه بمب گذاری خودروها و موتورسیکلت را در شهرستان هبهب در شمال دیاله شناسایی و یکی از سرکرده های داعش را در منطقه فهل دستگیر کردند.

نیروهای عراقی با حمایت هوایی و گردانهای دفاع ملی محله عروبه در کرکوک و وادی العظیم و سعدیه در دیاله و شهرستان بلد و اویسات و  رواشد و حردانیه و همه مناطق اطراف پالایشگاه بیجی را از وجود باندهای تروریستی پاکسازی کردند.

چهار نفر نیز بر اثر حمله تروریستی یک انتحاری در کرکوک کشته شدند.

"نادیه عبیدی" خبرنگار شبکه سوریه در عراق در گزارشی گفت : برای دومین روز پیاپی هواپیماهای بدون خلبان در حال حملات متمرکز به باندهای تروریستی در مناطق قائم ، رطبه ، الولید و صحرای غربی هم مرز با سوریه است  و به آنان تلفات سنگینی وارد کرده است.

حملات نیروهای مسلح عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ، گردانهای دفاع مردمی و گردانهای غیورمردان عراق به پاکسازی محله عروبه در مرکز کرکوک ، وادی العظیم و سعدیه در دیاله ، شهرستان بلد ، اویسات و رواشد و حردانیه و همه مناطق اطراف پالایشگاه بیجی و منطقه جازیه در بابل از وجود تروریستها منجر شد و 81 نفر از جمله ابو عرب یمنی یکی از فرماندهان داعش و عدنان جبوری  فرمانده گردانهای موسوم به گردانهای عشرین و شش تروریست قطری به هلاکت رسیدند و  15 دستگاه تانکر حامل سوخت منهدم شد.

از طرف دیگر نیروی هوایی عراق در منطقه کاخ‌های ریاست جمهوری در مرکز تکریت به کاروانی از تروریستها حمله کرد و 9 تروریست را به هلاکت رساند و چهار دستگاه خودروی مسلح تروریستها را نیز منهدم کرد .


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.