سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سیاست های سازمان بهزیستی کشور حول محور قانونمداری تنظیم شده است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس گفت : سازمان بهزیستی کشور همانند سایر نهاد ها و ارگانهای مختلف سیاست های کاری خود را حول محور قانونمداری تنظیم کرده است .

اعتماد خواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن شکل و ساختار صدور مجوز برای تاسیس مراکز درمانی و توانبخشی و خیریه زیر نظر این اداره را متناسب با قانون های سازمان دانست وگفت : این سازمان از طریق نظارت های کامل و پررنگ خود جلوی کوچکترین تخلف و قانون گریزی را خواهد گرفت .

اعتماد خواه با اشاره به موقعیت خاص جاجرود و بومهن با برخورداری از اقشار مختلف و طبقه متوسط و ضعیف جامعه از دامنه وسیع فعالیت اداره بهزیستی شهرستان پردیس خبرداد و اظهار داشت : پوشش کامل خانواده های نیازمند به خدمات بهزیستی در این منطقه به حمایت های همه جانبه مادی و معنوی مسئولان شهرستان و سازمان بهزیستی کشور بستگی دارد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : نگهداری روزانه از سالمندان و بیماران اعصاب و روان در مراکز درمانی و توانبخشی نیازبه تقویت بعد نیروی انسانی دارد و در کنار ارتقاء سطح امکانات در این مراکز به منظور اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری شمار کارکنان را افزایش خواهیم داد .

اعتماد خواه در پایان با تاکید بر این موضوع که اداره بهزیستی در کشور همانند سایر نهاد ها در بستر بهداشت و درمان و توانبخشی وزنه ای سنگین محسوب می شود، خاطر نشان کرد : دولت می تواند به عنوان حامی بزرگ سازمانهای کشور به لحاظ بودجه و اعتبار نگاهی خاص به این نهاد خدمت رسان داشته باشد تا متولیان امر بتوانند در یک فضایی ارام و مناسب و به دور از حواشی سیاست های ویژه ای را برای این اداره طراحی و به مرحله اجرا بگذارند ./س


برچسب ها: سیاست ، بهزیستی ، توانبخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.