سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی خبر داد:

صنعت هوایی باید خط مقدم تولید علم باشد/برای آزاد سازی نرخ خدمات "حمل نقل هوایی" باید سطح استانداردها افزایش یابد

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:اگر آزادسازی نرخ خدمات حمل‌ونقل هوایی انجام شود، انتظار داریم سطح استاندارد خدمات حمل و نقل هوایی و ایمنی در این عرصه بالاترین درجه را داشته باشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی  باشگاه خبرنگاران ، سیدمهدی هاشمی دیروز در مراسم اختتامیه اولین همایش ایمنی در حمل‌ونقل هوایی با بیان اینکه برگزاری این همایش از کارهای قضا شده ما و به تأخیر افتاده ما بود  افزود:ایمنی به عنوان اولین و مهم‌ترین امر باید در برنامه روزنامه سازمان هواپیمایی باشد و مردم باید از نتایج ارزشمند ایمنی بهره‌مند شوند.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس در ادامه افزود: شاخص رضایت‌مندی و جلب رضایت مسئولان و مردم از صنعت حمل و نقل هوایی، ایمنی است با این شاخص است که عملکرد مدیران در صنعت سنجیده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در عرصه حمل و نقل هوایی اولین مطالبه مجلس از وزارت راه ایمنی پرواز است، یادآور شد: ارتقای سطح ایمنی در جهان و ایران رخ داده است، اما آنچه مورد مطالبه جدی‌تر است، عملکرد بهتر در این عرصه است.
 
هاشمی اظهار داشت : باید سرمایه‌گذاری در راستای ارتقای ایمنی افزایش یابد؛ کمیسیون عمران مجلس این مطالبه را دارد و از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نمی‌کند.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس ادر ادامه تصریح کرد: : اولین شاخص ارزیابی مدیران در وزارت راه و سازمان هواپیمایی ایمنی پرواز است و در این راستا باید با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود در گام اول به این موضوع پرداخته شود.
 
وی ادر ادامه گفت: قوانینی در این عرصه داریم که در زمان خود اجرا نشد، اما امروز رئیس سازمان هواپیمایی باید وظایف قضا شده گذشته را انجام داده و در این باره پاسخگو باشد.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس توضیح داد: اگر آزادسازی نرخ خدمات حمل‌ونقل هوایی انجام شود، انتظار داریم سطح استاندارد خدمات حمل و نقل هوایی و ایمنی در این عرصه بالاترین درجه را داشته باشد.
 
هاشمی یادآور شد: رشد بالایی در صنعت حمل و نقل هوایی رخ داده است، اما هنوز این سیستم حمل و نقل در کشور در شأن مردم نیست.
 
وی تأکید کرد: رهبری از جمع‌های نخبه و خبره این مطالبه را دارند که تولید علم در موضوعات مختلف داشته باشیم.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: در صنعت حمل و نقل هوایی خود تا به امروز تولید علم قوی نداشته‌ایم و اغلب مصرف‌کننده بودیم، بنابراین انتظار داریم با رعایت اصول و جوانب در خط مقدم تولید علم در این صنعت باشیم.
 
هاشمی بیان کرد: در صنعت حمل و نقل هوایی ظرفیت تولید ثروت وجود دارد؛ صنعت ما از این بخش نسبت به گذشته رشد قابل توجهی نداشته است.
 
وی یادآور شد: باید از منابع تولید ثروت در این بخش بهره‌مند شد، ضمن آنکه سایر بخش‌های حمل و نقلی نیز از تولید به ثروت در این عرصه بهره‌مند شوند.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: جنبش نرم‌افزاری در صنعت هوایی امکانپذیر است، منابع و ثروت‌های زیادی در این عرصه داریم اما مهم‌ترین آن نیروی انسانی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هوایی ، بلیت ، صنعت ، حمل ونقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.