سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مجله بارداری" صفحات آزمایش پیش از بارداری را می‌گُشاید!

"مجله بارداری" عنوان برنامه ای از شبكه دو سیماست كه به مباحث و سؤالات بانوان در سنین مختلف پاسخ می دهد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو سیما، گفت:"مجله بارداری" عنوان برنامه ای از شبكه دو سیماست كه به مباحث و سؤالات بانوان در سنین مختلف پاسخ می دهد.
 
وی افزود: این برنامه متشكل از بخشهای مختلفی است كه در زمینه‌های مختلف و متنوع، پاسخگوی سؤالات و نیازهای بانوان كشورمان خواهد بود. بخشهای این برنامه بدین شرح هستند:

بخش «بلوغ» كه بخش دخترانه این برنامه است، به آمادگیهای پیش از بلوغ و آشنایی خانواده ها با این دوران می پردازد كه این هفته میزبان خانم دكتر ناهید خداكرمی  است و پیرامون بلوغ دختران، الگوهای قاعدگی و آمادگیهای پیش از بارداری مطالبی را برای آشنایی بیشتر خانواده ها بیان می‌كند.
 
در بخش «مادرانه» خانم لیلا هادی پور (كارشناس ارشد مامایی اداره سلامت مادران وزارت بهداشت) با اشاره به آزمایشهای قبل از بارداری به قراردادهای كشوری كه وزارت بهداشت برای بانوان اعلام كرده، اشاره می‌كند.

بخش «پرونده» این هفته هم با حضور خانم لیلا علوی (كارشناس ارشد مامایی) در مورد نقش ماما در سلامت بارداری مطالب جالبی را بازگو می‌كند.

وی خاطرنشان كرد: بخش «نسل پاك» هم با حضور استاد آقاصمدی در هر قسمت قصد دارد به یكی از آداب و رسومی كه لازم است پدر و مادر بجای آورند تا یك نسل پاك داشته باشند، اشاره می‌كند. 

«مجله بارداری» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیما با اجرای خانم رؤیا سادات حسینی و تهیه كنندگی مریم آهنگری است كه چهارمین قسمت آن پنجشنبه 6 تیر ساعت 10:50 به روی آنتن شبكه دو می‌رود.


انتهای پیام/  اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.