سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاردوست:

تصور بازی آسان با لهستان، شروع باخت ایران است/نوسان فنی، لهستان را خطرناک کرده است

تیم ملی والیبال لهستان در هفته ششم مسابقات لیگ جهانی در تهران روز جمعه نخستین بازی خود را مقابل تیم ملی ایران برگزار می‌کند.

محمود افشاردوست مربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: لهستان تیم خوب و آماده‌ای است، توانسته برزیل را هم در خانه و هم در بازی خارج از خانه شکست دهد. بازی مقابل این تیم قدرتمند سخت و سنگین خواهد بود. اگر ملی پوشان ایران بتوانند کار را در تهران تمام کنند که بسیار عالی می‌شود.
 
افشاردوست در خصوص عملکرد فنی تیم ملی والیبال لهستان گفت: لهستانی‌ها از نظر فنی تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی داشته‌اند، بازی مقابل تیم‌هایی که نوسان فنی دارند معمولا خطرناک است. لهستانی‌ها در اکثر دیدارهایشان در دریافت و دفاع خوب کار کرده‌اند. مهره کلیدی این تیم در پست دریافت است که در لیست 12 نفره اعزامی به تهران نامش را ثبت نکرده بودند.

وی یادآور شد: استفان آنتیجا سرمربی فرانسوی تیم ملی لهستان سالها به عنوان یکی از ملی‌پوشان فیکس لهستان فعالیت می‌کرده است در کنار وی فیلیپ بلین به عنوان مربی حضور دارد وی نیز سالها مکان هدایت تیم ملی فرانسه را در اختیار داشته است آنها از تجربه بسیاری بالایی برخوردارند و توانسته‌اند به خوبی سیستم خود را تیم لهستان اجرا کنند.

وی گفت: اگر ملی‌پوشان ایران تصور کنند که بازی با لهستان آسان خواهد بود این تصور شروع باختهایمان را در پی خواهد داشت ما اگر مقابل آنها خوب دریافت نکینم با دفاع خوب آنها مواجه شد و به مشکل برمی‌خوریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.