سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربستان برای لو دادن عمليات تروريستی جايزه تعيين کرد

به گفته منابع مسئول سعودی ، اداره گذرنامه عربستان سعودی بار دیگر زمان اعطای جایزه برای هر شخصی را که عملیات تروریستی در این کشور را خنثی کند یا لو دهد، تمدید کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری الغد پرس، به گفته منابع مسئول سعودی ، اداره گذرنامه عربستان سعودی بار دیگر زمان اعطای جایزه برای هر شخصی را که عملیات تروریستی در این کشور را خنثی کند یا لو دهد، تمدید کرده است.

اداره گذرنامه عربستان اعلام کرده است جایزه تعیین شده برای لو دادن عملیات تروریستی در عربستان  که وزارت کشور سعودی تعیین کرده همچنان به قوت خود باقی است. 

وزارت کشور عربستان اعلام کرده است در چارچوب اقدامات این وزارت خانه به منظور بالابردن هوشیاری شهروندان در خصوص اقدامات تروریستی در این کشور، هر شخصی که در خنثی سازی و یا لو دادن عملیات تروریستی در عربستان شرکت کند، جایزه میلیونی دریافت خواهد کرد. 

وزارت کشور سعودی افزوده است دادن اطلاعاتی که به بازداشت دو تن از عاملان عملیات تروریستی بینجامد یک میلیون ریال سعودی ، دادن اطلاعاتی که به بازداشت گروهی از تروریست‌ها بینجامد پنج میلیون ریال جایزه دارد و هر شخصی که اطلاعات او به خنثی شدن عملیات تروریستی در عربستان کمک کند هفت میلیون ریال جایزه دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.