سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف زنجیره ای 14 خودرو در ولنجک / 5 نفر راهی بیمارستان شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه مینی بوس به 13دستگاه خودروی سواری در خیابان ولنجک خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت 13:4 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه برخورد یک دستگاه مینی بوس با 13دستگاه خودروی سواری در خیابان ولنجک خیابان ساسان مطلع شد و بلافاصله 3  ایستگاه آتش نشانان عازم محل حادثه شد.

وی ادامه داد: در پی این تصادف 3مرد و دو زن مصدوم شده بودند که  بلافاصله با کمک آتش نشانان  از داخل خودروها خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

ملکی خاطرنشان کرد:‌خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل را تحویل عوامل راهور دادند.

نقص فنی ترمز مینی بوس علت حادثه

سرهنگ پرویز پور حسینی معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص علت این حادثه به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت:  بر اساس بررسی های اولیه از سوی کارشناسان پلیس راه به نظر می رسد سیستم ترمز به علت شیب تند در مسیر و استفاده زیاد راننده از ترمز در این شیب تند، در لحظه حادثه مقطعی عمل نکرده و دلیل آن عدم گرم شدن کاسه‌ی چرخ بوده است اما با این حال کارشناسان جهت بررسی علت اصلی این حادثه در حال باز کردن چرخ مینی بوس هستند تا مشخص شود که مقصر راننده بوده و یا علت نقص فنی بوده است.

انتهای پیام/
   
 
 
 

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه ، امروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.